Ben ilk doğumumda başka şehirdeydim ikimizin de aileleri yoktu . Şimdi memleketteyiz kuzenim de yeni doğum yaptı misafirden başımı alamıyorum doğru düzgün çocuğumla baş başa kalamıyoruz ya hazırlık yapıyor oluyorum ya misafir ağırlıyorum dedi , ablam da aynı şekilde sen burda değildin ilk doğumda görmedin çok gelen olavak dedi , bnm doğumum Şubat ortası görünüyor Mart ortası da ztn Ramazan giriyor kimseyi kabul etmeyi düşünmüyorum , ztn Ramazan girince 1 aylık bebekle iftara misafir alacak halim yok diye düşünüyorum ama annem çok ayıp olr insanlara gelme mi diyeceksin diyor 🙄 eşim de benimle aynı fikirde . Ortalıkla inanılmaz bir salgın da var büyük oğlum günlerce hasta yattı kocaman çocuğu bile mahvetti virüs , kaldı ki bebek . Misafir ne zaman kabul ettiniz ? Gelmek isteyenlere ne dediniz ?