Zln2152 ben tansiyon aleti ve şeker ölçme aleti aldım evde bakıyorum benimde düşük çıktı ama düşük olması yüksek olmasından çok daha iyi dedi sadece temkinli ol hep yani evde yalnızken çok yorumlamaya çalış ben geçen gün banyo WC de fenalaştım tansiyonum düştü gözlerim karardı yüksek olmasından sa bunlar daha iyi sadece baş dönmesi düşmeye karşı temkinli olmalıyız açlıktanda tansiyon düşüyor hep çiğ kuruyemiş cebimde taşıyorum benim kistim var ağrı ondan mı acaba dedim ama doktor normal diyince sormayı unuttum