Tgck aynı ilerliyoruz demek ki. Olur yazarım canım. Bende bu ara göz kararması baş dönmesi çok kafamı karıştırdı dün ölçtük tansiyonum düşük çıktı kasık ağrıma da doktoruma yazdığımda normal demişti ama tekrar gelmelisin bakmam gerekiyor dedi açlık tokluk kan şekerine de bakacam dedi bakalım yarın beni neler bekliyor hayırlısıyla