Karman34 aynen oğlumda 29. Haftamda herşey hazır valizi kapatmışım şu an 33. Hafta olcak bu gece valiz nerde ben neredeyim bez bile almadım daha 😬 ikinci çocukta rahatlık seviyesi 😂😂
Şehirdeyiz diyorum doğuma girsem bile alır getirirler 😂😂 şaka bir yana ütüleri bitti bebeğinkileri ayrı ayrı torbalara koydum ama dolapta daha sadece bu kadar haftaya kadar valizi hazırlarım ben de inş