Dmr bende bir lohusa gecelik takımı aldım sabahlıklı terliği tacı birde oğlumla aynı renk alt üst uzun kollu pijama polar sabahlık tercih ettim sabah doğumdan sonra gecelik akşam üstü civarı pijamayı giyerim diye düşünüyorum bakalım zaten ertesi günü Allah’ın izniyle çıkarız inşallah. Bende erken doğum riski olduğu için ben 25. Haftamdayım ihtimalle bırakmamak için hep hazırladım bakalım zaten 30 dan sonra daha ağırlaşıldığı için zor oluyor diyorlar hep