Meryem_duzen canim yeni bu surecten geçtim.
Tatli tatli esimle gittik muayeneye cinsiyet öğreniriz diye.
Doktor bakti direk ense kalin riskli gruptasiniz..
Ben eve dondum agla agla..
Baska doktora gittik mecbur cunku evde duramadim.
O da ensesi kalin burnu gelisim göstermemiş haftasina gore geri dedi..
Dedim ki doktor bey ben aldirmayacgim tek supheniz down sendrom ise dedim.
Yok ama belki kalbinde bir sey vardir belki zekasinfa vardir dedi.
Bizi yikti resmen..
Mecburen gen testi yaptirdik.
On gun bekledik tabi yine aglamakla mutsuzlukla karin agrisiyla asit suratlarla..
Dun aradi doktor. Mujde, gozumuzaydin temiz sonuclarin dedi.
Tam tesekkut ederimm yaa hocam diycektim
Ama kalbine baktir gene bak belli olmaz dedi.
Artik bela verecektim. Ne ensesi kalin ne burnunda bisey var neye gore kalbe baktir diyorsun beni korkutuyorsun hemde iyi haberi verirken bile korku salarak veriyorsun….
Zaten 20.haftalarda detaylida göreceğiz kalpte birsey varsa.
Her neyse.
Bu test senin yaptırdığın ikiliye gore daha yuksek oran sonuc veriyor. Ancak ben gordugum duydugum orneklerden yola cikarak diyorum birdaha yaptirmayacagim soz konusu bile olmayacak test mest. Yani ense burun dedigi durumlarda..
Bu testi yaptik bi sorun gozukmuyor yazdi diye de rahatlayamayiz ki, sonucu yine allah bilir..
Ben cok yiprandim bu surecte umarim sizler daha guclu ve pozitif durursunuz 🤲🌹