Meryem_duzen kendiminkine de baktım da korkma ense kalınlığı da gayet iyi Bi sıkıntı yok gibi duruyor. Bir de bu testler kesin tanı olmuyor risk ne kadar var onu saptıyor ama kesin değil. Eşimin arkadaşının bebeğine yüksek risk demişler çocuk sapasağlam. Gönlünü ferah tut bol dua et