Brsnm Ferritinimin iyi olduğunu düşünüyordum ama bugünki tahlille yıkıldım 6 çıktı hiç bu kadar düşmemişti değerim sizin nasıl?
Ahuum Brsnm 14 cıktı kan ilacı kullanmama ragmen .32 hafta oldum erken rıskım var . Demır takıldı serum .
2022bebeki Brsnm Ben de şok oldum resmen 5 çıktı ya hiç mi depom kalmadi zalim onca hap nereye gidiyro
Candy88 Brsnm benim de 4 malesef çok düşük.. gynoferrosanol kullanıyorum.. Doktor serum falan demedi.. Benim genel de düşük malesef..
ilaylayy Brsnm benim 5 çıktı doktor değerler iyi diye azaltmıştı demir ilacını ama sonuçlarım full kırmızı
Dilek_ackbas Ahuum serum nasıl takildi benimde çok çok dusuktu hamilelikte serum olarak verilmez doğumdan sonra dedi
Tuccceee Bende kan verdim ama e nabızsan baktım bi türlü anlayamadım hangisi kan hangisi vitaminler falan hangisine bakıyorsunuz
Elmir-2525 Brsnm ben tahlilde ferrıtın degerı goremıyorum… Hemoglobin 12 5 cok iyi ıdı. Bagırsak problemım yuzunden 3 haftada 11.8 olmus.
2022bebeki Brsnm Kullaniyorm sabah aksam multivitaminimin içinde de var nasil düşebildi anlamadım. Sabah aksam aliyordunuz değil mi?
Pinaryldz06 Benimde 7 çıktı dün ilacımı sadece akşam içiyordum sabah akşama çıkardı doktorum inşallah biraz yükselir çok fazla halsizlik yorgunluk yapıyor bende☹️
Brsnm Pinaryldz06 Allah yardımcımız olsun son ayım bende tedirgin oldum.. bu kadar düşük çıkmasına düzenli kullanmadım büyük yanlış yapmışım
Ftm124 Ahuum ### ![] görsel ekleyemedim bilmediğim için. Hgb değeri 11 ile 14 arasında olur. Sizin 14 se zaten gayet iyiymiş damardan benim 7 çıkınca ferinjet aldım alerki riski var evet ama sizinki zaten yüksekmiş.
Ahuum Dilek_ackbas hayır canm ne alaka . 4 aydır kan ilacı kullanmama ragmen değerim gittikçe düştü. Dahiliye yinlendirdi. Rapor çıkarttırdım demir anemisi yanı kansızlık için . İlaç 250 tl ye geldi . Eger raporsuz alırsan 3000 tl ilaç. Hastaneye gidip damardan yaptırdım serum şeklinde
Zeynepp__ Dilek_ackbas dogumun yakınsa verilir canım değilse alerji yapma riski olduğu için takmıyorlar serumu
Ahuum Zeynepp__ kız ne zaman ? Burda nıye bukadar pahalıydı anaaa kazıklıyorlar mı acaba milleti? Ben bı baska eczaneye soram
Dilek_ackbas Zeynepp__ anladım canım o yüzden veriliyor cunku benimki daha yakın değildi olmaz dedi doğuma yaklaştıkça yaptırırsa bilmiyorum onu
Ahuum Ftm124 farklı şeylerden mİ bahsediyoru z aacaba bacım. Bak sonuç bu. 5 aydır da kan ilacı kullanııorm . 