Quenn1 bende de aynı şekilde özellikle söylememesi için uyarmıştım ben hastaneden eve gelene kadar (20dk içinde) herkese söylemiş baya söylendim ama birşey değişmedi, cinsiyet olayında da aynı şeyi yaptı onun yüzünden kutlama bile yapamadım herkes öğrenmişti çünkü yapmanın bir anlamı yoktu ilk gebeliğim bir de hepsi kursağımda kaldı kısacası