Herkese selamlar dünden beri sanki vajinamda böyle kaşıntı desem kaşıntı değil garip şeyler yaşıyorum. Sanki afedersiniz biri ön bölgemi açıyor gibi hissediyorum. Zaten geçen hafta adet olacakmış gibi ağrılarım başladı fakat nstde falan hiçbir sorun yoktu. Sadece dr um yüzünü göstermiyor dedi o an tabi sormayı da unuttum kanala mı girdi de göstermedi acaba bilemiyorum. Bu arada oğlum 24’den beri doğum pozisyonunda değişmedi şimdi düşünüyorum da yüzünü de göstermeme sebebi kanala yerleştiğinde olur mu ? Güya 2. Gebeliğim ama bugün bir aptala bağladım😂