melike94 Ben geçen Pazartesi vuruldum 20 haftalıkken, Gelcek ay bi tane daha yapılacak, çok abartacak bi durum yok gece kolunun üstüne yatamıyorsun ağrı oluyor bi de kolunu yukarı kaldırınca biraz ağrı oluyor bir hafta sonra geçiyor. bebeğin ve senin bağışıklık sistemi güçlenmesi için yapılmadı gerekiyormuş ihmal etme bence ☺️
Asilinannesi Aysecikkk canım ben 2. Dozumuda vurdurdum hafif ağrım oldu abartılacak bişey olduğunu düşünmüyorum✋🏼