Sevvda Aysecikkk ben iki kere tetenoz asisi oldum hic biseyde olmadi korkacak biseyde yok onun bunun lafina bakma sen. Sadece asi vurundugum gun banyo yapmadim o kadar kolumuda kullana bildim sismedide cok rahattim yani🙄
yyhulya Aysecikkk tabi ki yaptırmalısın ben 18+2de ilkini yaptırdım 1 ay sonra 2. doz var iğne yeri ertesi gün hafifçe ağrıdı o kadar üstüne yatmayınca da geçti hem bebeğimiz hem bizim için faydalı bu aşı kesinlikle acır mı diye düşünüp yaptırmasam mı dememeliyiz 😊
Betllll Aysecikkk milletin abartılarını boşver tetnoz aşısı olunsı gereken bi aşı az bi ağrı yapıyo evt ama oda vurudupunda ilacın verdiği bi yanma geçiyo hemen öyle haftalarca ağrıymış yok şişme flan hepsi abartı
pamuk_anne Ben tetanoz aşısı yaptırmadım. Acısı korkusu ağrısı için değil. Bunun dışında diğer işlemlere karşı değilim her türlü muayene ultrason şeker yüklemesi veya ilaç takviyeleri bunlara karşı değilim ama gebelikte aşı olmak aklıma yatmıyor.
Drkmls Aysecikkk bence doktorunla konuşmalısın. Benim doktorum gerek yok dedi ben yaptırmadım mesela. Ama sağlık ocağı sürekli yapalım diye aramıştı. Sen doktorunla görüş.
Deletedmom308 Aysecikkk bende öyleydim hamilelikten önce ama şimdi nasıl cesaret geldi anlatamam :) geçen sene kuduz aşısıyla beraber olmuştum tetanoz aşısını.Yani iki kolumdan aynı anda aşı olmuştum o gün. yakıyo ama 1 2 gün sonra geçiyo acısı.beyin ameliyatı değil sonuçta tek bir iğne :) Sırf korktuğu için olmayan insanları da anlayamıyorum.Senin ve bebeğin için gerekliyse olmak zorundayız
Cansu55 Aysecikkk ben hamileliğin başından beri sağlık ocağındaki aşı çizelgesine uyuyorum 36. Haftam yarın 3. Asım var
Alyabebekk Aysecikkk abartıldığı kadar ağrısı olmuyo canım. Sadece vurulduğu gün ağrı yapıyo ani hareketler yapmamak lazım. Ben ilk dozunu yaptırdım bugün ikinci dozunu yaptırcam öğleden snra.
Aylin3509 Aysecikkk bende 21.haftamdayım aşımı dün oldum vururken de sonrasında da hicbirsey olmadı..Allaha şükür..bence vurulman gerekiyor
merveanne Hanımlar Doğum yapıcaz tetonoz aşısı acısı nedir ki 😁 öyle aman aman acı yok bir iki gün yeri acıyor üstüne yatarken oda . Hiç korkma yaptırmamayı düşünme bile doktorum aksatma demişti bana.
selimebora Aysecikkk bende yaptırdım ve yaptırılması gerekli diye düşünüyorum onun bunun lafıyla hareker etmeyin derim sonuç olarak herkesin acı eşiği farklıdır bi başkasının canı acırken sizin hiç bişey olmayabilir beni özellikle aşıyı yapan ebe korkutmuştu şöyle acıycak böyle acıycak diye iyi ki onları kafamda kuruntu yapmadım sadece üstüne yatamadım bi kaç gün onun haricinde deli gibi bi ağrı çekmedim
Pinkyy Aysecikkk benim ilki hamile kalmadan önce yapılmıştı,20.haftada ikinciyi yaptırıcam,doktorum özellikle üstüne basa basa mutlaka yaptır dedi,evet acıma olayı oluyor ama bebeklerin sağlığını düşününce çokta katlanılmayacak bi durum değil ki..
Aysecikkk Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim o güzel yorumlarınız ve nazik yaklaşımınız için 🤗 benim sorunum sadece bir fobi o yüzden gözümde büyüttüm. Anne olmayı göze aldıysak bazı korkuları aşmak zorundayz artık yapacak bişi yok.😊
Purple dolunay_6 cok aci oluyor mu ya bnde zaten bu hamilelkten cok halsizlik var igne cok acitiyor mu
dolunay_6 Purple acı değil ikinci günü ağrımıştı ama çok da abartılcak gibi değil üçüncü güne kalmadı gözünüzde büyütmeyin
Albertos Aysecikkk ben yaptırdım canım evet yalan değil agrı oluyor ama neticede aşı yanı olcak senin ve bebeğin sağlığı için yaptır derim 🙃