Nursemother Ben en başında asla böyle bir şey olmayacak diye anlaşmıştım eşimle. Ne kendi anne babamın ismini ne onunkilerin ismini asla bebeğime koymam dedim. Hamileliğimi öğrendiğimde eşim sadece bir defa lafını etti onu da başkası söylemiş babanın adını koy diye bir tanıdığımız söylemiş. O da demiş ki yok abi bizimkilerin öyle bir beklentisi yok. O belli etmez de ister içten içe ilk torun nede olsa vs demiş. Eşim de geldi bunu anlattı bana hiç cevap vermedim yüz ifademden anladı her şeyi zaten ve bir daha asla lafını açmadı. Ben bebeğime baktığımda seslendiğimde neden gözümün önüne kayınbabam gelsin ki. Aynı şekilde eşim için de geçerli. Kendine özel, çevremizde kimsede olmayan bir ismi olsun istedim. Öyle de oluyor çok şükür. Anne rızası bence her şeyden önemlidir. Bebeğin sancısını ağrısını biz çekiyoruz. Rızamızın olmadığı bir ismi koymak bence aşırı bencil bir davranış olur. İki tarafın da gönlü olarak güzel bir isim verilmeli bebeklere.