Nursemother ben ikisindende hoşlanmam. Ama hoslansaydim da koymadım. Çünkü bende ölen teyzemin adını taisyrm ablam , babaannem in adını taşıyor. Bana çok yanlış geliyor ailede zaten var bu soy devamı neyin kafası anlamış değilim. Aynı isim konunca soy mu ilerliyr. Zaten soyisimlerini tasiyorlar. Büyük konuşmam ama ben çok karşıyım , kocamın tarafından isim koysam benim annemlere haksizlik beni o kadar doğurup büyütüp okuttu bu yaşıma getirdi , onların torunu degilmi de sadece erkek tarafının ailesinin ismini koyayım.bu yüzden iki tarafa da gerek yok 😊