32+5 ken gittim doktora çalışabilir raporu almak için geç kaldığımı söyledi ve raporu 33 haftalık olarak başlattı yani doğum sonrası 1 haftam çöp oldu çok üzüldüm malesef keşke doktorlarda belirtse bunu. Benim yandı siz dikkat edin 32+5 olmadan gidinki 33 e sarkmasın