Mrsfly Kızlar dün iki tane test yaptım ikiside silik pozitif cıktı akşam vakti yapmıştım onları, bu sabah tekrar yaptım hiçbişey yok. Anlamıyorum kımyasalmıydı acaba.. öf canım çok sıkıldı. Bunlar dünki testler
MadameHappy34 Mrsfly Kaç dk da gördüğünüz önemli 10 dk sonrası geçersiz.. pozitif olduğun da 2 dk sürmeden çıkıyor çizgi.
323832 Mrsfly bunda gebelik gözüküyor bir gebenin günlüğünden almistim bende kaset test hatta adetime 8 gun kala yapmistim silik cikmisti cok hassas bu testler bence kan ver sen emin olalim
Tubatgn Mrsfly Kimyasal gebeliği bu şekilde anlamanız mümkün değil. Direk kan verin idrar testleri göstermelik testlerdir. Doğruluk payı olan tek test kan testidir. Kimyasal gebelik çok farklı bir şey hamile olduğunuzu öğrenirsiniz. Beta hcg yükselmez ve genel olarak gebeliğin 5.haftasında regl olarak şiddetli ağrı ve kanama ile embriyoyu vücuttan atarsınız 🙏🏻
minikmucizeemaak Tubatgn Ben bu ay yaşadım ama şiddetli ağrı olmuyor böyle çok okuyunca psikolojikmen etkilenmiştim ama ağrı normal adetten farksız vücuttan vücuda değişir ama kesinlikle böyle okuyarak panik olmayın🙏🏻☺️
sacmalamakizim Mrsfly Çok ilginç canım 16 aylık bir kızım var, geçen ay şüphe etmiştim hamilelikten, 3 test yaptım hiç çizgi çıkmamıştı, ilginç nasıl pozitif var ki o zaman. 🤔
Mrsfly ummuhan3 evet canım ama bu fotoğraflar dün test yapılınca çekildi yani hemen pozitifti ama bu sabah yaptığım testte bişey cıkmadı
_sevdatsn Mrsfly hamileyseniz çok yeni olduğu için belki silik olabilir ama net öğrenmek için kan testi verin🙏🏻
arirangg Mrsfly Bu sabah yaptığın testin markası farklıysa belki ondan kaynaklanmıştır, testin kalitesinden. En güzeli kan vermek. İki testte de silik çıkması gebe olduğunu gösteriyor yüksek ihtimalle
Mrsfly arirangg evet canım sanırım kan vermem gerekecek garip olan dünki test ile bu sabahki test aynı marka. Çok garip
arirangg Mrsfly Canım kan vermeden hiçbir şekilde bilemezsin. Dediğin gibi kimyasal da olabilir. Belki değildir