Elfibrhm2609 Tbrk hayır canım baş aşağı da olduğu için çatı muayenesi olmadım daha 32+2 deyiz hala da baş aşağı da 😀 dönmemiş
Tbrk Elfibrhm2609 anladim. Bnde 28de gittim. Basi yukardaydi. Bi problem yoktu. Doktor 6 hafta sonra gel dedi. Ultrosonu zararli buluyor. O zmnda 34 haftalik olcam dogurmazsam ins😀 cok uzun ya beklemem bn o kdr. Cati muaynesi ne zmn oluyor nst falan
Elfibrhm2609 Tbrk canım benim doktorum 30 dan sonra 2 haftaya bir görecem dedi 32 de gittim yani çarşamba günü nst ye baglandım Birsey çıkmadı doktor normal dedi tekrar 34 hafta da gidecem
Mommy Elfibrhm2609 ilk başlar çok zor geçmişti 20 hafta bulantıdan yatak döşek yatmıştım bi onda geçmemişti bide şimdi geçmiyor valla😊
Gozdekaraoglu Elfibrhm2609 normal istiyorum ama korkuyorum . Aslımda her iki dogumdanda korkuyorum 😊☺ Zaman yaklaştıkça doğurmayasım geliyor biraz canım tatlıdır benim . 😊
Elfibrhm2609 Gozdekaraoglu aynı sende benim gibisin eşim de diyor senin canın çok tatlı nasıl normal yapacam acaba 😀😀