Sinemm S215 Benimde son 23 ama oda maksimum yani 40 haftayı dolduracağını düşünmüyorum hayırlısı bakalım 🙂bebisiniz kız mi erkek mi normal mi sezeryan mi olcak kaç kilo 🙂
Elfibrhm2609 Gozdekaraoglu daha çarşamba günü gittim canım kontrole 44 cm 2.057 gr kız bebeğim olacak ❤🤰
Gozdekaraoglu Elfibrhm2609 ya maşallh 😊 benimde bi kızım olacak bugün kontrolüm vardı 1815 gr dedi doktorum sizce normalmidir 😊
BuketEsenolu Elfibrhm2609 hemen göndereyim canım 😂 Olsa öyle bişey ne güzel olur gözlerini kapat aç Doğum yapmışsın 😊
Elfibrhm2609 Gozdekaraoglu iyi bence alır daha hemde ki son zamanlarında kilo alıyorlar 😍maşallah ona son adet tarihin ne idi 😀
Gozdekaraoglu Ayy inşallah alır kilo bana az gibi geldi 😊🙏 24 mayıs son adet tarihim 😊 bugün ilk defa nst ye bağlandık ama kızımın fazla hareket etmesinden dolayı tam belirgin çıkmadı 😊
Elfibrhm2609 Gozdekaraoglu aynen bizde nstye baglandık normal dedi doktor birşey yok şükür kan testi idrar yaptırdım Birde 🌸doğumun da normal olacak doktorum nornal diyor 27 haftadan beri bakalım 37 38 kadar ne olacak
Gozdekaraoglu Elfibrhm2609 aynıyız desenize 😊 belli oldumu Doğum şekliniz benim hala net değil çünkü bide çatı muayenesinden korkuyorum normal yapabilirmiyim bilmiyorum 😌
Elfibrhm2609 Gozdekaraoglu evet normal diyor doktorum ama bende normalden korkuyorum bilmiyorum doktorum sordu da normal istiyor musun diye evet dedim istiyorum da ama korkuyorum ya 😣