Şuan bende aynı doktor kurbanıyım gerçekten bazı doktorlar insanı hiç kale almıyorlar 2 defadır acil olarak gidiyorum biri bebek var, kese içinde kanama var diyo biride bebek yok kese dışında Kanama var diyor düşük riski yüksek bana da yatış verdi kabul etmedim ve hala kanama devam ediyor, doğru yonlendirilmemek çok kötü bişey