Arkadaşlar gece saat 3 te yatağimin ıslakliğiyla uyandım lavaboya gittiğimde kanla beraber yuvarlak bişey düştü.hemen acile gittik bebek var kalbi de atıyo dediler.ilaç yazıp eve gönderdiler.hastane yatışını kabul etmedim evde dinlencem dedim.ama hala da emin değilim o düşen neydi çok merak ediyorum bu durumu yaşayan varmı.doktor her kanamayı düşük riski olarak kabul ediyoruz dedi.hastane yatışıyla ev aynı dedi fark yok.bende eve geldim