@“Gamzegemen” 7 aylıkken dolgu dişim kırıldı 1 hafta ağrısını çektim sonra özel diş Hastanesi’ne gittim iltaap vardı antibiyotik verdi sonra dolgu yapacağını sorun olmadığı söyledi ama bunun için kendi doğum doktorumdan onaylı kağıt almamı istedi oda sorun yok dedi verdi şuan iyim şükür bir sorun yok karanfilin ucunu ezip ağrıyan dişimin ustune koyunca biraz rahatlatiyordu