Gamzegemen
Benimde 3. Aya girdim 1 dişim ağrıyprdu şimdi bütün dişlerim ağrıyor sanki 😔Uykudan uyandırdı beni tabi hep kustum yine . Kulaklarım tıkandı , çok kusuyorum , doğru düzgün bişey yiyemiyorum.ilk gebeliğim ve o kadar zor geçiyor ki ☹️ Dişime sirke koyuyorum ya da gargara yapıyorum üzüm sirkesiyle , bir de parol yutuyorum ve bir de ağız bakım suyu uyusturuyor biraz