Ayayka amin çok teşekkür ederim… aslında hamileliğimin başında yapılan rubella ıgg ve ıgm testlerim pozitif çıkmıştı ve bunların sonuçları erken doğum, Allah korusun ölü doğum ve bebekte %80 oranında sıkıntılar olabileceğiydi . Son tahlillerimi 5. Ayda vermiştim,ve sıkıntı olabilecek sorun olmadığı söylenmişti. Rubella sonuçları ile alakalı mı henüz bilemiyorum ama plasende bebekten ayrılmış ve kanama ile beraber suyum geldi. Doktorlar bir çok nedeni olabilecek iken hiç bir nedende olmayabilir dedi.