Snnggll rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hiç sıkmayın canınızı sütünüze iyi gelsin 🙏 benim de erken doğum riskim çok yüksekti 17 haftada acaba bende yaşam sınırına gelebilecek kadar görür muyim derdim kuvezde beklemeye bile razıydım.cok şükür 32 ye girdik.yani demek istediğim bebeği maalesef olamayan ,haftası düşük olan kaç anne vardır sizin yerinizde olmak isteyen🤗🤗inşallah buraya en kısa sürede mutlulugunuzu yazarsiniz