Selinmasal merhaba, ben 37 haftalikken kanal tedavisi yaptirdim, iki gun once kanalli disimin iltihabini temizlettim, doktorum gerekirse rontgen bile cektrebilirsin emin ol evinde daha cok radyasyona maruz kaliyorsun dedi. Antibiyotik de kullandim. Yarin 40. Haftama giriyorum o yuzden o agriyi cekip hayati kendine de yavruna da zehir etme derim ben. tabii sen ver kararini. Ben gunlerce agladim uyumadim yemek yiyemedim onun yuzunden😔