Selinmasal canım benimde 23. Haftam bitiyo aynı senin haftalarında olması lazım dolgulu dişim apse yapmış beni mafetmişti ben doktoruma gittim bi antibiyotik verdiler mg si düşük bide 3-6 ay arası çok gerekli görülürse işlem yapılabilir dediler.
Nette de kekik yağı ağrı keser die duydum aldım denedim ve gerçekten ağrı sızı hiç bişey kalmadı bi dene derim doktoruma sormuştum bi zararı yok demişti