Merhaba hanımlar, dakikalar sonra 40+4 olucaz, cuma günü 40+5. Pazartesi nişanım geldi ama ne sancım var ne açılmam ne yumuşama.. 😏yalancı sancılar var ama gelen giden yok.. 🤭 cuma günü yatış yapılacak suni başlatılacak ama öncesinde Propess yapacaklarmış, böyle doğum yapmış olan var mı ? açılmanız kaç saatte arttı? kolay ilerledi mi? Korkuyorum azıcık Umarım normal doğum olur yoksa sezeryana dönecek 🫣🥹