Yagmur0256 tamam iste onlar o ayni seyi bende bir iki kez yasadim. Hafif kipirtilari umursamiyoruz biz emin olamadığımız icin yok diyoruz sert vurmadi diger gunlerdeki gibi ama iste o pozisyonundan falanda kaynaklaniyor. Icini rhaat tut sen o hafif kipirtilar oydu. Bebegin biraz yorgun demekki bugun bir iki gune bak nasil hareket edecek. Bende de 2 3 gun oldu 2 kere az hareket etti hafif. Birinde doktora gitmiştim ilkiydi. Ikincide gitmedim hafiflerin o olduğuna ikna ettim kendimi ve diger gun bir hareket ettiki disardan gorulcek kadardi ve videoya çektim 😁