alcang Yagmur0256 benimde öyleydi canım dediğim gibi aklına kötü şeyler getirme inşallah hareket eder
Annesininbalbocugu Yagmur0256 Esimi ise kaldırınca ona soylicegim zaten acile gidelim felan der eşim uyanana kadar inşallah güzelce oynar 🙏 sende üzülme inşallah bebisin hareket eder sende sevinirim Ben 30+0 oldum bugün
Tuba704 Arkadaşlar Yeni doğum yaptım öncelikle haklısınız endişelenmekte ama bu haftalarınızda bebeğiniz uyku sürecini öğreniyor çok normal hareket etmemesi ama takip edin çok uzun süreç etmesse bir ultrasona girebilirsiniz içinizde rahat eder karnınızı okşayın konuşun sadece maden suyu için solunuza yatın arada böyle kötü şeyler yapıp lorkutuyorlar kaç kere sabahlayıp gitmiştim korkudan şimdi miniğim kucağımda geceleri uyutmuyor artık o sebeple bol bol dinlenin derim😉🙏
Annesininbalbocugu Tuba704 Hiç böyle yapmazdı ki benim oğluşum her gece ben uyusamda o uykumda bile oynardı İnsallh bisi olmaz 🙁
Hafizeipek Annesininbalbocugu ben 23 haftalikken acile gittim hareket etmiyor diye ultrason da yatmış parmak emiyodu 😝
Annesininbalbocugu Hafizeipek Böyle birşey ilk kez başıma geldi ve hala hareketleri az ama çok şükür oynadı ya içim birazda rahatladı Bebislerimiz arada bizle oyun oynamak istiyor herhalde 🤗 Rabbim kimseye kotu bir olay yaşatmasın inşallah 🙏
Tatlianne Yagmur0256 kucuk ya yoruluyo hemn annesi olur ole seyler zaman zaman olur boyke yerin gelr hareketleri
Drkmls Yagmur0256 stresten hissetmiyo olabilirsin. Bide eğer yorulduysan dinlen çünkü biz yorulunca bebeklerimizde yoruluyo ve uyuyolar. Benimde başıma geldi bu korkma. Eğer çok panik yaptıysan bi doktora git gör bebeğini :)
elifiii Yagmur0256 o haftalarda cok düzenli hareket etmiyorlar genelde 26-27 sonrası düzenli takip beklenir ama içiniz ferah değilse dr a gidin.
deletedmom6295 Yagmur0256 içeride yeri geniş ve yukarılara çıkma eğiliminde oluyır o haftalarda. benim de hissetmediğim oluyırdu. yürüyüş yapıp soluma yatıp sevdiği şeyleri yesem de. içiniz tahat etmezse bir acile gidip ağrınız olduğunu söyleyebilirsniz.
Zuzu97 Canim korkma bendede oluyordu bazen oyle korkup gece gece doktora gitmisliyimde var ama her sey normaldi
iremby Yagmur0256 ben cikolata falan yiyip sola yatinca pek hareketlenmiyor herkes ole diyor ama. Ben cikolatali puding bol bol yiyip sirt ustu yatinca belli bir sure sonra hafifte olsa azda olda hissediyorum. Bazen cok azalabiliyor hareketleri. Az olunca ufaktan hareket etsede emin olamiyoruz o yuzden pimpirikleniyoruz. Sessiz bir sekilde uzan dinle bak kacirma ufak hareketini. Cokta icin rahat etmezse bir doktora gozuk rahatlarsin.