Cananan Kızlarr nasılsınız benım ne mıdem bulanıyo ne bulanmıyo ac degılım ama yıyınce yıyorum korkuda var aman bıse olurmu diye sizler nasılsınız
ozerturksule Cananan şanslısınız, ben prilama başlayalı bikaç gğn oldu ona rağmen yemek yediğimde yediğim için pişman oluyorum bulantıdan 🤦🏻♀️ ayın 3ünde kalp atışı için randevumuz var hem heyecanlı hem gerginim inşallah duyarız
aygunes24 Relax oll ama dikkatli de ol yemek ye şu iç tabiki bebisin gelişimi için önemli bu. Ben bu saatte börek yiyorum mesela
aygunes24 Cananan evet yasakladı ama ben bu hamileligimden önce düşük yaşadım sanırım bu nedenle yasakladı bana
Damla777 Hanımlar merhaba kalp atışlarını duydunuz mu duyduysanız bir daha ki kontrol ne kadar arayla
Rabiaaydins aytac077 bu korkulacak bişey değilmiş ama sakın tedirgin olma. Herkeste farklı olmasının sebebi geç döllenme ile alakalıymış doktorum öyle söylemişti
Nily35 derya61_ nedense bende de belki de ilk hamileliğim olduğu içindir gün içinde çoğu zman unutuyorum hamile olduğumu. 8+4 deyim. Unutup yanlış birşey yapacağım diye korkuyorum :)