Tugcesena oksapar yoktu bende hiç kullanmadım imom, d-colefer, bunlar vitamindi zaten folbiol, coraspin, deltacortril, progestan 200mg fitil, proluton depot iğne ve estrofem hap vardı fitil ve iğneyi 12-13 haftaya kadar kullandım diğerini 8 haftada bıraktım şuan tek kullandığım imom tablet vitamin 💜