Anneler size bir sorum var tüp bebekle gebe kaldım kontrollerim devlette ilerliyor bebeğim doğum pozisyonunda ama sezeryan istiyorum dr konuştuk okeyledik sorum şu sezeryan tarihi vermedi daha 35 teyiz 38-39 gibi diyo sadece bebeğin bu dönemlerde kendi gelme ihtimali var mı doğum başlayabilirmi ? Sizde nasıl oldu ?