Elif_ Firdess o arada baska biriyle telefonda görüştü ben ona bağladım. On yargili olmak istemiyorum ama bakalim :)
Baharzelik Ben normal doğum yaptım hastaneye gittiğim de 9cm acılmam vardı ağrısı çekilmeyecek bi ağrı değil.! Ağrı eşiğinede bağlı biraz aa öyle yazıldığı gibi korkulu değil şartların el veriyor ise en güzeli normal çünkü sezeryan sonrası Ağrın yine olacak doğuö zamanı olsun bitsin😂 inan çıkınca bitiyor o ağrı.
Baharzelik Seydaaslantas bende anlamadım yaa ağrılarım vardı uyudum uyandım sancıyla kanamam geldi muayene ettğinde 9cm di😂 darısı sizlere
Brlgry Madammuallimetun İzmir’in ilçesinde oturuyorum ve buradaki devler hastaneleri yapmıyor ille normal Doğum bir sıkıntı varsa sezeryan epıdıral yok yanı bende özelde doğurucam Allah nasip ederse yerden yere değişiyor
Baharzelik Seydaaslantas yürüyüş yapıyordum birde Zeynepgözübüyük diye bir bayan var İnstagram da hafta da iki gün hamile yogası yapıyor canlı yayında onu yapıyordum
GokceGenc Firdess bende normal epidural dusunuyorum bnmde oğlusumub kafası bıraz kocaman 🙈😌 inşallh acılmam olur ve bende siizn gibi dogurabilirim..
Firdess eeeqq 13 saat suni verdiler. Gittiğimde 3 cm açılmam vardı. 6 cmolana kadar sadece suni verdiler sonra epidural yaptılar epidurale kadar sancıyı hissetmedim