Elif_ hamileliğimi öğrendiğimde direk oraya başladım zaten arkadaşımda tavsiye etmişti doktorumu çok memnun kaldım her konuda çok güzel ilgilendi telefonu falan veriyo gece gündüz arayabilirsin diye açmazsa mutlaka dönüş yapıyo Doğumumda çok yardımcı oldu ebe ve hemşireler falan hep kadındı. Erkek hiç girmedi mesela. Çok çok memnun kaldım