IlaydaOrhanKopuz Eymenikoo hiç endişelenme canım bnm de bütün tahlillerim yapıldı temiz çıktı ama denize sıfır evim nem oranı o yğzden çok fazla nemdem olduğuna kanaat getirdik ondan.elimden geldiğince bol giyiniyorum az tuz bol su tüketiyorum
Yasemindemirtas Eymenikoo suyu bol bol tüket canım bide. Ödemden oluyo o. Bide kansızlık varsa. Tamam uyusuyo hep :(
Annesininbalbocugu Arkadaşlar konuyla pek alakası yok ama birşey danışmak istiyorum 😔 Bugün tam 30 haftalık olduk çok şükür ama ben dün saat akşam 16:30 dan beri bebeğimin hareketlerini fazla hissetmiyorum Sadece bir kere yoğun karnimi salladı iki üç kerede çok hafif hissettim Birde sanki kalp atışı gibi hissettim bişi mi oldu acaba bu saat oldu gece hiç durmayan bebeğim oynamıyor çok korkuyorum bişi olmamistir değil mi 😭
Annesininbalbocugu Eymenikoo Eşim cok gidelim dedi ama ben belki oynar diye bekledim Arada bir hissedilmeyecek kadar küçücük sanki zorlaniyirmus gibi az bisi hissediyorum ama yine de çok oynuyor denmez
ada1180 Annesininbalbocugu cnm her zmn aynı olmuyorki o gün kendini yordunmu acaba biz yorulunca bebişlerde daha az hareket ediyormuş doktor öyle demişti bna bide yeride daralıyor yavaş yavaş ondan belki önceye göre daha az hareket ediyor
Annesininbalbocugu ada1180 Valla çok yorulmuştum birde büyüdü artık dediğiniz gibi Yeri de daralmıştır kocaman oldu artık 🤗