Eymenikoo canım ben magnezyum kullandığım için hiç kramp yaşamıyorum.ama ellerinde ki şikayet bende nerdeyse 26. Haftadan beri var 31+6 yım şimdi daha da zor ödem olduğunu söylüyor doktorum ve geçmiyor.sabahları kalkar kalkmaz ellerimi ılık suyun altında açıp kapatmaya çalışıyorum biraz işe yarıyor