Hatice_kocak Bana kilosunu hiçbir şekilde söylemiyorlar neden ki ya tabiki sağlıklı olsun ama şuan 39+5im yani merak ediyorum sonra sezeryana alırlarsa kilosu fazla diye ilk gebeliğim endişe ediyorum o yüzden
Nuraaaa Hatice_kocak bende orda takipliyim son günlerim yarın da kontrolüm var bakalım gittiğiniz de soruyor musunuz ben geçen hafta sormadım söylemedi sorunca söylüyorlar
Esraa091113 Hatice_kocak güzel ilgileniyorlar ama ultrason çıktısı falan vermiyorlar birde dediğiniz gibi gelişim hakkında bilgi verilmiyor her gidişimde koskoca evrak yarım dolu bile olmuyor hiç bir şeyi yazmıyorlar.
Hatice_kocak Nuraaaa benimde cumaya çağırdı işte her sorduğum yok demiyorlar en son 3 kiloluk bebek işte falan dedi doktor 🥺
Hatice_kocak Tugbaysima şuan iyiyim cuma kontrol var ama ultrasonda bebeğim 41 haftaya girmiş görünüyor bakalım ne diyecek inşallah başlatır doğumu 🙏☺️
Esraa091113 Hatice_kocak zaten hiç uzman doktorlar muayene edemedi ki hep asistan doktorlar var belki de o yüzden bilemiyoruz ki😏
Hatice_kocak Esraa091113 Aynen banada hep yanındakiled bakıyor bı iki defa doktorlar oldu gerisi asistan
Esraa091113 Hatice_kocak hayırlısı olsun canım bir an önce sağlıkla kucağımıza alırız inşallah, mecburen devam ediyoruz hastaneye bakalım 😊
Tugbaysima Hatice_kocak bugün yine 3 buçukta gidicem canım dün acile gitmiştim hareketleri azaldı diye her şey normal dedi alttan muayene etti yine açıklık yok 🫣 bi de erkek doktorların alttan muayene etmesi sonrasında kanamam oldu bu ikinci yani onu da doktora dicem bugün sorun olur mu diye
1aysekaplan Hatice_kocak Necati hancerliogullari diye doktor var ona al canım muaneni herşeyi söylüyor foto bile veriyor
1aysekaplan Hatice_kocak hm ben hergun kontrol ediyorum buluyorum son ikidir ona gittim çok tatli iyi bir doktor ne sorarsan cevap veriyor da işte hergun takip etmek gerekiyor canım