Serii deletedmom321 aynen canm bende senin gibi düşünüyorum dün zorla uyudum şuan biraz ağrıyo belim ama dünlü gibi değil bakalım nolcak 😂
Serii Zeynep09 evet en iyisi öyle bence zorla uyudum kız dün ama son dk öyle şiddetli sancım olduki sorma 😂 benim büyük ihtimal sezeryan olcak bu arada 🙄
Zeynep09 Serii Benim kuzenimin eşininde çatısı dar demişler sezeyan demiş o normal istedi normal doğurdu 😃 Bana da çatı muayenesi yapılmadı daha yapacağım da demedi Sen bilirsin çocuk çok büyük olmazsa isteme bence
Serii Zeynep09 ay evet gidince dicem zaten çok çok darsa tamam ama ben normal doğum istiyorum dicem hayırlısı bakalım perşembe haber verrim sana da 😂😘
Seymahamza Serii bende de bir haftadır ishal durumu var o kadar sevindim hiç bir şey olmadı 40 oldu bugün
Serii Seymahamza 🙄 maşallah 😂 ne dicem burda biri doğum hikayesini yazmış bebeği küvöze almışlar enfeksiyon kapmış diye sordum niye diye iki gün ishaldim bebek benim bağırsaklarımdan enfeksiyon kapmış dedi 🙄