ebrarmom08 boymomyz banada fakültedeki genetik bölümü temiz tahliller bişeyiniz yok dedi. Kadın doğumcu da pıhtılaşmaya eğilimin var dedi gerçekten nasıl bilemiyorlar anlamıyorum
boymomyz ebrarmom08 Kafalarına göre takılıyorlar hangisinin tutarsa 😏Onlar için çok basit bise nede olsa onlar kaybetmiyor biz kaybediyoruz canım
ebrarmom08 Erva35 hastanelerin tıbbı genetik bölümü var oraya gidip tekrarlayan düşüklerim var diyosun yapıyolar 1 2 aya sonuçların çıkıyor
Derya183 ebrarmom08 vala banada temiz dediler pıhtılaşma yok dediler gene kaldım yine düşük yaptım 2 oldu düşüğün 3 cude ise hamile kaldım başka doktorum başladı hemen igneye ve hapa suan 20 haftalik olduk cok sukur
Derya183 Derya183 temiz dediklerine bakma benimde 2 genimde böyle çıktı iğne mutlaka kullan gerekirse başka doktora göster sonucunu pıhtılaşma var sende ben onun yüzünden 2 düşük yaptim @ebrarmom08
ebrarmom08 Derya183 valla bende doktoruma sormasam bişey yok diye belki tekrar düşük yaşayacaktım. Tedbir almak önceden önemli pskolojikmen insanı yoran bir süreç çünki.
Lazistan ebrarmom08 ebrarmom08 hamile olduğunu öğrenince o zaman yine sen hemen doktora söyle testini yazar sana kan sulandırıcı ve iğne banada hamile kaldığında hemen kan sulandırıcıya başlayacağız demişti
Simosunannesi ebrarmom08 aynen sorulması lazım ihmale gelcek konular değil ama dediğim gibi çok riskli durumda değilsiniz,eğilim var sadece tedbirinizi alın takdir Allahın☺️