ebrarmom08 Banada aspirin kullancaksın dedi , özele gttim kadın doğuma oda biseyin yok dedi devlete gittim hamile kalınca iğne dedi beynim allak bullak oldu benimle aynı sonucu olanlar iğne kullanıyordu bi doktor buldum gittim iğne ve ecoprin ddi şuan gebeyim oksopar 4000 ve ecoprin kullanıyorum canım benimde 2 genimde var kanda çıkar çıkmaz iğneye başladım