Brck0303 Kızlar bebeğiniz kıyafetlerini ne ile yikadiniz eve aldığım ABC çamaşır tozunu normlde bebekler için de kullanılıyor dendi ama yine sizlere de sormak istiyorum ayrı çamaşır tozu kullandınız mı 31 haftaya geldim heran herşey olabilir diye yıkayıp çanta hazırlamak istiyorum artık neler yapmam lazım bilgi verir misiniz
Dilaraortacc1 Brck0303 ben ilk kıyafetlerini dalanin sabun tozuyla yıkadım utuledim ama şuan 4 aylık imkansız ütülemek falan yetişmiyor resmen Hastane çantası için istersen yardımcı olurum merak ettiklerini vs sorabilirsin
Deletedmom_29 Brck0303 Gebe değilim ama araştırıp öğrenmeyi seven biriyim , minoris , kitikate , green clean organik olarak beğeniyorum çevremde kullanan da var abc yi daha önce hiç duymadım ama bilgisi olan muhakka yazar
2022bebeki Brck0303 Kullanilmamasi gerekir yenidoğan teni çok hassas ve alerjik içeriği temiz ürünler secmelisiniz. Ya granül toz deterjanlar ya da siveno, green clean, baby’s green gibi içeriğinden kimyasal olmayan ürünlerle yikamalisiniz
Leylalyla Brck0303 ben önce deterjan gözünü çıkardım bı güzel temizledim sildim. Sonra makineyi boş şekilde 90 derece çalıştırdım. Ondan sonra bebeğin çamaşırlarını incia marka sıvı bebek deterjanı ile yıkadım. Evin içinde astım kuruttum en son ütüledim katladım ☺️
Brck0303 Dilaraortacc1 çok iyi olur gerçekten hiçbir bilgim yok çevrem normal çamaşır tozu kullan bişey olmaz dedi alırken de sordum bu çamaşır tozunu kullanabilir miyim diye evet dediler kadının 4 aylık bebeği bile varmış bn kullanıyorum dedi o yüzden aldım çantaya ne koymam lazım bilgi verirseniz çok mutlu olurum
Dilaraortacc1 Brck0303 ben şuan normal deterjanla yıkıyorum bebeğimin kıyafetlerini o sabun tozlari çıkarmıyor lekeleri çünkü Hastane çantasına gelirsek 1 tane Müslim örtün kesinlikle olsun Mevsime uygun 1 battaniye Ben 10lu hastane çıkışı aldim ve 4 tane zibin 4 tane alt koydum hepsini kullandık bu besli hastane çıkışlarında boşuna alma bedenleri daracık boyları upuzun oluyor 1 hafta anca giydi bebegim 10lu hastane çıkışını ebeye verirsin ondan sonra sen ayaklı pijama ve zibin giydirirsin 10 15 tane bebek bezi koy yanında bulusun ıslak mendil koy 1 paket bolca ağız mendili koy 10 tane falan Kesinlikle biberon koyma eğer ilk gün sutun gelmezse mamaya siringayla vericeksin biberonla verirsen memeyi tutmaz bu sefer mamayi da alma hemen doğum yapınca hemşireler veriyor zaten duruma göre alırsınız siz Bebeğine ve kendine çorap da koy ayaklarınızı sıcak tutun gaz olmasın Pişik kremi göğüs pedi bunlara göre yok zaten 1 gün kalıyorsun ki ilk gün sütun sarıl sarıl gelmiyor bebekte pişik olmaz Bebeğine 2 3 tane eldiven koy çorap da giydirevilirsin Kendin için ben bu lohusa setlerinden 2 set aldim ama inan hiç rahat edemedim o emzirme cebinden memeyi çıkarmak imkansız gibi onun yerine koyu renk 2 takım düğmeli pijama takımı al Depend lohusa kilodu bunlar bilmiyorum ben ilk gün hasta bezi kullandım sonra bebek bezinin kenarlarini yırtıp onu koydum Sutyen hiç takmadım sen rahat edemem diyorsan kendin belirle sabahlik yelek tarzı bir şey kesin olsun yanında doğum sonrası terleme üşüme sık oluyor aklıma başka gelmedi koyacaklar var mı başka sor bana hatirlarim
MaviDeranHazal Denizcmm merhaba 🌷 green clean için kıyafetleri taş gibi yapıyor demişti kullanan bir yakınım. Sizce nasıldı ?
Brck0303 Dilaraortacc1 teşekkür ederim biberon ve emzik bnde koymak istemiyorum emmesi için elimden geleni yapmak istiyorum 5 li ve önlü bnde aldım hastane çıkışı ama kalıpları iyi duruyo dediğin gibi uzun falan değildi ama dediklerini dikkat e alacağım çok teşekkür ederim 🥰
Dmr Dilaraortacc1 bende kullanamamıştım sütyen çamaşır vs hastanede ilk takmadılar zaten evde de kullanmadım 1-2 hafta falan mastit oldum cerrahlık oldum ateşim 42 lerden aşağı inmedi çok fenaydım cerrah çamaşır kesinlikle kullanmalısın göğüsler sütü taşımakta zaten zorlanıyor birde sen zorluyorsun sarkmaması lazım demişti ne zaman doğum yaptınız bilmiyorum ama hala kullanmıyorsanız ve sütünüz çok geliyorsa sıkıntı olabilr Şu an doğuma 1-1,5 ay kaldı bu bahsettiğim ilk oğlumdaydı en berrak az öz çanta listesi sizinkini gördüm bu arada
Dilaraortacc1 Brck0303 rica ederim bu arada emzik vermeni oneririm ben doğumdan ertesi gün verdim yenidogan bebekler sürekli ama sürekli memede durmak isterler aç olduğu için emme refleksinden kaynaklı uyurken emzik emmesi çokrahat oluyor ben bebeğimi 4 ay bitecek hala hiç sallamadim uyuyacagi zaman emzik veriyorum emerek uyuyor kendi kendine ❤️
Babykalamar Brck0303 canim bende dalanin toz sabun deterjanindan aldim bebekelre ozel olandan yumusatici almadim onermiyolar beyazlari ayri renklileri ayri yikadim hatta renklilerin icine renk karistirmayan mendil attim ki koyu renkliler aciklara boya vermesin diye(cunku ilk yikama) kuruyunca utuluycem ama her seferinde utulemem gibi geliyo cunku kucucuk seyler ve camasir makinamda kiristirmiyor kuruyunca dumduz oluyorlar
Aselsmoms Brck0303 şimdi attım yıkanıyor canım 🤭 the elite home aldım toz olarak içeriği temiz olduğu için siveno baby de yumuşatıcısı onun da temiz içeriği 🤗
Denizcmm MaviDeranHazal aaa hayır hiç öyle olmadı, elde narin yıkama 30 derece de yıkadım, bir posta asıp kuruttum, bir posta da kurutma makinasına attım hatta hiç öyle bir şey olmadı,🥰
Meliko Brck0303 çamaşır tozu bebek için olandamsa kullan ama dalanın iyi olduğunu biliyorum yoksa İncia minoris moms greenn green clean iva natura gibi markaların deterjanlarını al