Sinemtun ben en son 28+1 haftalıkken doktora gitmiştim ama gelişimi 29+2 ile uyumlu dedi doktorum ve kayıtlara 29 hafta olarak geçiyorum, 32. haftada gelirsin dedi rapor için. yarın gideceğim işte. yani tamamen doktorun hesaplayıp, kesin bir şey söylemesi gerek böyle bi durumda.