Betullb sizin protein kaçağı yok ama tansiyon var benimde tam tersi 3 hafta önce protein kaçağım 408 di çarşamba yine 24saatlik toplayıp gideceğim çünkü bu haftaki normal idrarda artış çok dedi.Bende de tansiyon normal o yüzden hiç bir ilaç kullanmıyorum sadece protein kaçağından dolayı haftada bir kontrolüm oluyor