teachervera maşallah canım çok iyi ki kilosu çok ideal ben 2buçuğun üstünde olunca tamam dedim en azından erken doğarsa küveze alınmayabilir solunum sıkıntısı olmazsa bugün rahatladım sende rahat ol 39da doğsa 3buçuk filan olur daha ne olsun ki şimdi de maşallah iyi kilosu Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin minnoşlarımızı 🙏🏻