Tubii97 bende de 15+4 13+6 da öğrenmştik cinsiyyeti erkek sağlıcakla gelsinler inşAllah 50 kg ile hamile kaldm hala 50 yim iştah yok yani bi oluyo bi olmuyo miydem de bulandı ama az az kusmam da şimdiye jadar 1 2 defa oldu bu kadar ara sıra kasık ağrıları oda normalmiş