Bugün 32. Haftaya girdik dün kontrole gittim tam 2 kilo ben muz çok yiyorum kilo aldırıyormuş ama aslında bu bebegin kilo alması anneyle bebegin yeme içme kanalının iyi uyuşmuş olmasıyla ilgiliymiş doktor söylemişti banada bazı anneler çok kilo alırken bebegi zayıf olabiliyor bunun sebebi buymuş yada anne hiç kilo almıyor ama bebek 3 buçuk 4 kilo doganlarınkinin sebebi buymuş bence sağlığı yerindeyse kilosunu pek önemsemeyin