nurellaa212 35 haftalık hamileyim kızlar dün doktorum bi hafta geride dedi kilosu 2400 çıktı ne yemeliyim ne yapmalıyım
2022bebeki nurellaa212 Çok da geriliği yok gibi ama kefir, yulaf,maden suyu, fıstık ezmesi, kuruyemişler, yumurta,tahin pekmez benim en cok fayda gorduklerim . Protein agirlikli beslenme falan saymiyorm klasik diye🤗
kuzucumoglum nurellaa212 canım bende dert ediyordum şuan 37+4 oldum bugün geldim şükürler olsun en azından alıyor hep geriden geliyor ama geliyor şuan mesela önceki haftalara bakarak iyi gidiyor küçük bir bebek olacak ama olsun
Alinbaby nurellaa212 merhaba canım ben her gün muz kaşar yiyorum ve süt içiyorum en son kontrole gittiğimde bir hafta da 430 gr almıştı 😊
2cocukluhayatamerhaba nurellaa212 bence kilosu gayet iyi ben bugün 34 haftalık oldum kilosu 2100gr minyon olacak dedi ne yersen ye genetik yapabileceğin bişey yok dedi doktorum ablası da 2890 doğmuştu zaten.Hergün kaşar muz yumurta yiyorum ama yine de minik
nurellaa212 2022bebeki çok teşekkür ederim canım. Kefir, maden suyu ve yulafı bilmiyordum bu gün hemen alayım 🙏
Zeyzey2022 nurellaa212 muz çok iyi ben muz ve hurma yiyorum hafta 300 400 grm alıyor tabi genetik meseleside diyolar bilmiyorum 🤷♀️
2022bebeki nurellaa212 Gece yatmadan önce kefir ve maden suyunu ekleyip yanina da muz yiyebilirsiniz ya da bir avuç fındık epey fayda eder.🤗 34 te 2.700 dedi doktorum iyi mi kötü mu bilmiyorum ben ama kendimce beslenme rutinim bu sekilde sifa olsn yavruya🌺
nurellaa212 kuzucumoglum evet başta bende öyle dedimm çok şükür sağlıklı ama geri başkalarına sordum kiloları hep daha fazla dediler öyle olunca üzüldüm biraz 😕
2022bebeki nurellaa212 Sonuçta sağlık olsun kilo her şekilde halledilir hiç canınızı sikmayin🤗 Sütünüz bütün gıdalardan şifalı olacaktir🌺
kuzucumoglum nurellaa212 yok kuzum üzülme bende basnda çok üzüldüm ama sonra dedimki çok şükür azda olsa alıyor ya dedim önemli olan o dedim kendimi ve bebeğimi uzuyorum sonra Allah büyük iyi olsunda şuan bak mesela 2 hafta öncesi haftada 150 gram aliyordu şuan 3 günde 150 200 gram alıyor buda beni mutlu ediyor 2500 doğsun sağlıklı yanımızda olsunlar alırlar Allah’ın izniyle doğduktan sonra üzme kendini
nurellaa212 kuzucumoglum aynen öyle sağlıklı olsunlar da en önemlisi o tabii önceden böyle bebeğinin kilosuna takılan anneler bana tuhaf geliyordu ne önemi var kilosunun falan diye düşünüyordum ta ki hamile kalıncaya kadar şimdi onları öyle iyi anlıyorum ki kilosu az olmamasına rağmen aklımdan çıkmıyor
nurellaa212 2022bebeki inşallah😍😍 bi gelsin boool bol emzireceğim en büyük hayalim onu emzirmek, o anda seyretmek… Rabbim herkese de bana da yaşatsın bu duyguyu
nurellaa212 2cocukluhayatamerhaba belkide dediğiniz gibi genetik falandır eşim iri bi yapıya sahip ama ben baya minyon tipli biriyim bana çekti heralde 😅🙏
2022bebeki nurellaa212 Amin amin bebekle anne arasındaki en güzel bağ 🌺 Rabbim bizlere de nasip etsin
smeyye_44 nurellaa212 benimde bugün kontrolüm vardı 36+0 2400 ölçtü 😔 bu hafta yiyebildiğim kadar yiyeyim inşallah kilo alırlar
nurellaa212 smeyye_44 hadii ay ye canım bol bol kuzenim patatesi haşla sıcakken kaşarla karıştır bol bol ye dedi çok kilo yapıyormuş bebeğe onu da deniyorum ben maşallah onun oğlu 4100 doğdu
nurellaa212 smeyye_44 inşallah canım bende haftaya gideceğim elime ne gelirse yiyorum tahin pekmez, kaşar vs.