Centrum benim bebeğim de 90 gün entübede kaldı, haftasını tamamlayınca kendi kendine nefes almay başladı önce kanülden alıyordu, sonra hooda geçtiler sonra da kuvöz içine oksijen verdiler sonra tamamen kendi almaya başladı gerçekten herşey sabır.. günler geçmeyecek gibi oluyor üstelik benim bebeğim bir de rop ameliyatı oldu lazer yapıldı 1500 gramken 😢 bebeğiniz kendini toparlayacak inşaallah az daha sabredin 🙏🏻