Sbry_ ben 27+0 da doğum yaptım 900 gramdı, 780lere kadar düştü. 130 gün yoğunbakımda kaldık, 2 hafta önce de taburcu olduk 😊 bu süreç çok zor, sabır gerekiyor dua gerekiyor bir gün güldüysem diğer gün ağlıyordum gerçekten sabır işi 🙏🏻 Allah size de yavrunuzu sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin