berencisil_ burda da bu şekilde giden birsuru arkadaşlarımız var bence bir sıkıntı olmadıktan sonra stres yapmaya gerek yok devamlı gitmek stres yapmak da iyi değil bu sefer insan aklında kuruyor bişey oldu mu vs o sebeple rahat tutuyorum kendimi dediğim gibi zaten irtibatta oluyorum ondan sıkıntı olmuyor bu şekilde merak ediyorum illaki ama kafam rahat oluyor öyle öyle vakit geçiyor zaten doğum zamanı yakın bişey olduğunda beklemem giderim o ayrı ama sorun yokken yolundayken bu şekilde daha iyi bence